جدید

دماسنج ماکزیمم مینیمم تفا TFA مدل 10.3015

10.3015

جدید

نمایش دمای فعلی، بالاترین و کمترین دمای محیط

بدون جیوه و خطر مسمومیت

مناسب برای استفاده در محیط داخلی و فضای باز

ضد آب و گرد و خاک

تفای اصل ساخت کشور آلمان

جهت اطلاع از قیمت دماسنج ماکزیمم مینیمم تفا TFA مدل 10.3015 تماس بگیرید.

جزییات بیشتر

0 ریال

افزودن به علاقه‌مندی‌ها

اطلاعات بیشتر

دماسنج ماکزیمم مینیمم تفا TFA مدل 10.3015

لینک محصول در سایت تفا

با دماسنج ماکزیمم مینیمم تفا TFA مدل 10. 3015 همیشه سه مقدار را به طور همزمان در نظر دارید:  دمای فعلی، بالاترین دمای محیط و کمترین دما. شما می‌توانید دوره مشاهده را خودتان تعیین کنید. کافیست دکمه روی دماسنج ماکزیمم مینیمم تفا TFA مدل 10. 3015  را فشار دهید تا نمایشگر به دمای فعلی بازگردد.
این دستگاه ضد آب است و نه تنها برای باغبانی و کشاورزی، بلکه برای نظارت بر دمای اتاق نشیمن، گلخانه، انبار شراب، اتاق‌های انبار یا فریزر نیز ایده آل است.
لوله مویین دماسنج ماکزیمم مینیمم تفا TFA مدل 10. 3015  با یک مایع بدون جیوه و ثبت اختراع پر شده است. این محصول به طور کامل در آلمان تولید می‌شود.

دماسنج ماکزیمم مینیمم تفا TFA مدل 10. 3015 چیست و چگونه کار می‌کند؟

دماسنج یا ترمومتر ماکزیمم مینیمم یا دماسنج ماکزیما مینیما توعی دماسنج الکلی است که بالاترین و کمترین دما را از زمان تنظیم خود نسان می‌دهد. اساس عملکرد آن نیز مشابه یک ترمومتر الکلی معمولی بر پایهقانون انبساط مایعات است.

یک دماسنج ماکزیمم مینیمم تفا TFA مدل 10. 3015بر اساس انبساط یا انقباض مایعی مشابه الکل رنگی در یک لوله U شکل کار می‌کند.

یک طرف لوله U شکل حداکثر دما و طرف دیگر حداقل دما را اندازه‌گیری می‌کند. معمولا لوله سمت راست مقدار ماکسیمم دما و لوله سمت چپ مقدار مینیمم را نشان می‌دهد. در پایین لوله U جیوه و در طرفین الکل قرار دارد. بین الکل و جیوه نیز یک نشانگر فلزی قرار گرفته است که با فشار الکل یا جیوه حرکت می‌کند. هنگامی که دما افزایش  می‌یابد الکل منبسط شده و چون لوله در سمت راست (سمت ماکسیمم) دارای فضای وکیوم و خالی است الکل سمت راست لوله فضای خالی را پر می‌کند اما الکل در لوله سمت چپ چون فضای برای انبساط ندارد جیوه را به سمت بالا در لوله سمت راست حرکت می‌دهد و نشانگر فلزی در مقدار بیشترین دما تنظیم می‌شود. اما اگر سطح جیوه در سمت راست لوله پایین بیاید این نشانگر به سمت پایین حرکت نمی‌کند. از طرفی با کاهش دما الکل منقبض می‌شود و جیوه در سمت چپ لوله بالا می‌رود و نشانگر مینیمم را به سمت بالا میراند و حداقل دما را ثبت می‌کند. در این سمت نیز با پایین امدن جیوه نشانگر حرکت نمی‌کند. در پایان مدت زمان مورد نظر هر دو نشانگر را به کمک یک دکمه آهنربایی میتوان به سطح جیوه بازگرداند.

در دماسنج ماکزیمم مینیمم تفا TFA مدل 10. 3015 به دلیل سمی بودن جیوه از ترکیب جدیدی به عنوان جایگزین استفاده می‌شود.

درباره شرکت TFA تی اف ای آلمان (برای دیدن سایر محصولات TFA تی اف ای اینجا کلیک کنید)

TFA Dostmann (تی اف ای یا تفا) با بیش از هزاران ابزار اندازه‌گیری مختلف آب و هوا یکی از شرکت‌های پیشروی صنعت در اروپا است. این شرکت که در سال 1964 تأسیس شد، یک تجارت خانوادگی است و از سال 1993 توسط اکسل دوستمن اداره می‌شود. دفتر مرکزی شرکت در آلمان واقع شده است و بیش از 100 کارمند دارد. به طور معمول، TFA حدود 80000 سفارش در سال را تولید می‌کند - معادل 6. 5 میلیون فروش محصول به مصرف کنندگان در 80 کشور مختلف.

با شروع به عنوان یک متخصص برای ابزارهای اندازه‌گیری آب و هوا، محصولات TFA اکنون از طیف گسترده‌ای تشکیل شده است. دماسنج‌ها، رطوبت سنج‌ها، فشارسنج‌ها محصولات عمده شرکت TFA را تسکیل می‌دهند. ایستگاه‌های هواشناسی اکنون با ساعت‌های دیواری، ساعت‌های آلارم دار، تایمر، ترازو و بسیاری دیگر از محصولات مفید TFAبرای استفاده روزمره تجهیز می‌شوند.

سنجش صنعت به عنوان نمایندگی TFA تفا در ایران، آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز می‌باشد. شما می‌توانید از مشاوره رایگان کارشناسان مجرب ما جهت خرید محصولات تفای  اصل آلمان بهره‌مند شوید. جهت خرید دماسنج ماکزیمم مینیمم تفا TFA مدل 10.3015 با ما تماس بگیرید.

نقد و نظرات

نوشتن نقد و نظر

دماسنج ماکزیمم مینیمم تفا TFA مدل 10.3015

دماسنج ماکزیمم مینیمم تفا TFA مدل 10.3015

نمایش دمای فعلی، بالاترین و کمترین دمای محیط

بدون جیوه و خطر مسمومیت

مناسب برای استفاده در محیط داخلی و فضای باز

ضد آب و گرد و خاک

تفای اصل ساخت کشور آلمان

جهت اطلاع از قیمت دماسنج ماکزیمم مینیمم تفا TFA مدل 10.3015 تماس بگیرید.

نوشتن نقد و نظر

30 محصولات دیگر در همان شاخه:

دانلود